Bestuur en commissies TCO

De vereniging heeft ten doel het beoefenen en bevorderen van de tennissport binnen het verband van de KNLTB. Het bestuur is verantwoordelijk voor alle verenigingszaken, zoals training, competitie, evenementen en communicatie. De nadere uitwerking staat in de statuten. Bestuursleden worden voorgesteld in de ALV en door de leden gekozen. Vragen of opmerkingen kunnen het best via mail verstuurd worden.

Franc Rosendal

06-54324731 [email protected]

Vice-Voorzitter

Frans Heerink 06-11342379
Secretaris
Gerdien Martens 06-29073415 [email protected]
Penningmeester
Frans Klaassen 06-27044344 [email protected]

Bestuurslid
tennistechnische zaken

Jos Legebeke 06-50284575

Bestuurslid

communicatie

Marjon Wessel-Steen 06-28229013

Penningmeester STPO
Thea Vosjan

[email protected]

Commissie PR en Communicatie, IT:
[email protected]

Deze commissie verzorgt de interne en externe communicatie naar leden en media. Ze communiceert via club-app en de website met leden van TCO over de gang van zaken en activiteiten op de club. Daarnaast zijn zij het aanspreekpunt over het afhangbord en alle andere IT gerelateerde zaken die met TCO te maken hebben.

Zij wordt bemand door: Martijn Rebergen, Lianne Lammers en Paula Schuldink

Toernooicommissie
[email protected]

Deze groep fantieke tennissers tekenen voor de organisatie van de officiële KNLTB toernooien die op onze club gehouden worden. Dit zijn het Pinkster Open en het Dubbel Open.

Het team bestaat uit: Sasja Palstra, Koert Meertens, Gidion van Spil, Saskia Stegeman, Linda Lub en Harrie Woesthuis.

Verenigingscompetitieleiders
[email protected]

De dames, Priscilla van der Beek en Gerdien Martens verzorgen alle zaken rondom de competitie. Zij maken de indeling van de competitieteams en regelen de inschrijving bij de KNLTB. Zorgt, indien gewenst, voor begeleiding van de seniorenteams. Ze promoten deelname aan de Vechtdalcup en zorgen voor de indeling van de dubbels. Daarnaast brengen zij de toernooien uit de regio onder de aandacht van senior leden.

Jeugdcommissie
[email protected]

Het drietal; Hilde Haringman, Annet Visser en Anita 't Jong behartigen de belangen van de jeugdleden van TCO. Zij fungeren als vraagbaak voor de jeugdleden en hun ouders. Ze begeleidt en werft juniorleden en stelt in overleg met de trainer en technische commissie de jeugdcompetitieteams samen. Daarnaast organiseren zij samen met de technische commissie de jeugdclubkampioenschappen naast andere recreatieve toernooien.

Activiteitencommissie
[email protected]

Annewies de Haan en Wiillianne Schipper coördineren de uitvoering van alle recreatieve toernooien en activiteiten op de club. Heb jij een leuk idee voor een activiteit of mis jij nog een ludiek toernooi, mail dan naar. Door Covid-19 liggen alle activiteiten stil, maar als we weer mogen zien we graag nieuwe ideeën en voorstellen tegemoet.

Sponsorcommissie
[email protected]

Een sportclub kan niet bestaan zonder sponsoren. De heren Bram Hoving, Tinus Smit en Alfons van Kesteren begrijpen dit als geen ander en zetten zich in om nieuwe sponsoren te werven en onze trouwe sponsoren te houden. Dit doen ze door middel van het anbieden van aantrekkelijke sponsorpakketten, het onderhouden en leggen van contacten met (nieuwe) sponsoren, en het organiseren van activiteiten voor deze groep. Ze regelen alle werkzaamheden rondom het maken en plaatsen van reclameborden en windschermen en zorgen dat het sponsorbeleid correct wordt uitgevoerd. Het door de commissie opgestelde sponsorbeleid is terug te vinden onder het kopje 'Sponsoring'

Commissie ledenbehoud
[email protected]

We zijn heel blij met nieuwe leden en die we willen dat iedereen zich zo snel mogelijk thuis voelt bij TCO. Onze commissie ledenbehoud pakt dit enthousiast op en houden eens in de tijd een informatieavond voor nieuwe en potentiële leden.
De commissie bestaat uit de volgende leden: Linda Lub, Jules de Fretes en Lucas Meertens.

Clubhuiscommissie
[email protected]

Baan 7 is het kloppend hart van de club. Hier wordt de wedstrijd nog eens grondig nabesproken of geproost op de overwinning. (Soms een bakkie troost bij verlies)
De clubhuiscommissie beheert de kantine zodat iedereen er kan genieten van een lekker kopje koffie, versnapering of goed glas wijn. Helaas is deze commissie onbemand en wacht met smart op vervanging.

Klussenteam

Zonder handige handjes begin je niets. TCO prijst zich gelukkig met twee mannen die de dagelijkse klussen onder handen nemen.  Dit zijn:
Wilbert van Veen [email protected]
en Gerard Geerts [email protected]

Baancommissie
[email protected]

Goed baanonderhoud is essentieel voor optimaal tennisplezier. Een groot team van vrijwilligers zorgt ervoor dat er tijdig en kundig onderhoud wordt gepleegd aan de banen. Zij keurt de banen bij vorst en sneeuwval, bij opdooi mag er immers niet gespeeld worden. Verder stellen zij het baanreglement op en verzorgen ze de baanindeling.

Dit team bestaat uit: Marco van Helden, Jan Koch, Marcel Verhey, Atte Anema, Marianne Smit, Marcel van der Vaart, Corne Rodenburg, Arjan van Lenthe, Louis en Jorin van Vilsteren.

Tuincommissie

Een mooi park draagt bij aan een positieve beleving van een uurtje tennissen. Een mooie groep van vrijwilligers met groene vingers zorgt ervoor dat ons tennispark er tip-top, fleurig en weelderig groen bij ligt. De perkjes worden strak onderhouden en eventueel voorzien van nieuwe aanplant en het gras zou op een golfbaan ook niet misstaan.

De mannen en vrouwen met groene vingers zijn: Tunny Rietberg, Henny Veraart-Reurink, Gerard van Dijk, Maria Rietberg, Neeske de Vries, Hans Mensinga, Gerard Kanter, Adriaan Pierik