Alles-in-1 pakket jeugd

De tennisvereniging is erg blij met alle leden, maar in het bijzonder met onze jeugdleden.
We willen daarom ook graag zorgen, dat we het tennissen goed en aantrekkelijk organiseren voor onze jeugd.
Samen met de tennisscholen hebben we gezocht naar de mogelijkheid om naar een totaal aanbod te gaan. Een alles-in 1 pakket.
Contributie aan de club, de lessen aan de tennisschool, deelname aan een toernooi of competitie en eventuele losse activiteiten.
Het
alles-in-1 lidmaatschap voor de jeugd zal er per 2021 als volgt uitzien.

Voor alle jeugd: blauw, rood, oranje, groen en geel

• Lidmaatschap van TCO en inschrijving KNLTB
  • Zo vaak tennissen als je zelf wilt op de banen van TCO
  • 1 x per (school)week training bij TCO (zomer en winter), 32 lessen in totaal
  • Inschrijving voor De KNLTB-competitie of de World Tour competitie
  • Interne toernooien
  • Clubkampioenschappen
  • Het TCO-clubshirt, dat je verplicht bent te dragen tijdens competities en    toernooien
  • Alle andere leuke activiteiten die de Jeugdcommissie of WhozNext organiseert
  • De totaalprijs is voor 2021 € 20,-- per maand / € 240,-- per jaar
    Vooruitlopend op 2021 willen we het laatste deel van dit jaar al gebruik maken van korting op de lessen en zullen de lessen tot 1 januari (ongeveer 15 lessen) in een totaalprijs vallen van € 75,--
    Zowel het alles-in-1 pakket in 2021 als de lessen voor de rest van dit jaar zullen betaald worden aan TCO.