La dolce vita Dubbel Toernooi

Dubbel Open

Het Dubbel Open is in deze regio inmiddels een klassieker geworden op de KNLTB toernooikalender. Zoals de naam al doet vermoeden worden er enkel en alleen dubbelspel disciplines gespeeld. Toernooisponsor is het Siciliaanse specialiteiten restaurant la Dolce Vita. Denk je aan Italiaanse zomeravonden dan denk je aan lange tafels en oneindig lang eten, praten en lachen met elkaar. Denk je aan het la Dolce Vita Dubbel Open dan zie je lange zwoele tennisavonden voor je, met mooie partijen tennis en een nagenieten van je wedstrijd op het grote terras van Clubhuis Baan 7.

Het toernooi vindt plaats in de laatste week van de schoolvakantie. Hierdoor is het voor de jeugd ook een zeer geschikt toernooi om aan deel te nemen. Vorig jaar hebben diverse combinaties ouder/kind zich ingeschreven en zelfs een opa/kleinkind duo heeft meegedaan.

Alle informatie vind je op: www.toernooi.nl