Personal information

KNLTB lidmaatschap

Wat leuk dat je lid wilt worden van Tennis Club Ommen! Met je lidmaatschap ben je ook direct lid van de KNLTB. Kijk hier voor de voordelen.

1/4 Algemeen
2/4 Vrijwilligerswerk Vrijwilligers zijn onmisbaar voor elke vereniging. Zonder de inzet en betrokkenheid van jou als lid en/of ouder van een jeugdlid kan onze vereniging niet bestaan. Als vereniging moeten we er voor de leden zijn, maar minstens zo belangrijk is, dat we er door de leden zijn. Iedere bijdrage, in welke vorm dan ook, is belangrijk. Ondergetekende levert een bijdrage als vrijwilliger. Jouw voorkeur gaat uit naar:
>
3/4 Lidmaatschap Standaard lidmaatschap
>
4/4 Maak kennis met tennis Twijfel je nog of tennis jouw sport is? Dan kun je gebruik maken van een proefperiode van 1 maand. Bevalt het? dan hoef je niets te doen en wordt je lidmaatschap omgezet naar onbepaalde tijd. Is het toch niet de sport die je zoekt? Mail dan naar [email protected] om op te zeggen (binnen 1 maand).

Op grond van de nieuwe Algemene Verordening Persoonsgegevens (AVG) zijn wij verplicht gesteld om   een privacybeleid te voeren. Onze vereniging werkt conform een privacyprotocol  dat terug te vinden is  op onze website. Met de ondertekening van dit formulier geeft u aan hiervan kennis genomen te hebben.