Ledenpas

Jouw ledenpas is een identiteitsbewijs. Op het pasje staan o.a. naam, bondsnummer, verenigingsnummer. Op het pasje staat geen adres, wel een pasfoto.

Bij inschrijving bij de  club krijg je een week later een spelerspas van de KNLTB..

Verplicht bij competitie en toernooien

Iedere competitiespeler moet zijn pasje bij zich hebben om zich te kunnen legitimeren, want tijdens de competitie moeten de namen met het bijbehorende bondsnummer (ieder lid heeft zijn eigen nummer) op de (digitale)wedstrijdformulieren worden ingevuld! De ledenpas geldt ook als toernooipas. Wanneer men ergens toernooien wil gaan spelen moet men zijn ledenpas laten zien bij de wedstrijdleiding. Dit om inschrijving voor twee toernooien tegelijkertijd te voorkomen.

Pasfoto ledenpas

Oude pasfoto op je ledenpas vervangen? Het is mogelijk om de pasfoto op de ledenpas te vervangen. Een nieuwe pasfoto kan tot het eind van het jaar bij de ledenadministratie worden ingeleverd. Een (digitale) pasfoto mailen kan ook. De ledenpas wordt niet tussentijds vervangen maar in het volgende seizoen zal de nieuwe foto verwerkt zijn op je nieuwe ledenpas. Indien je zelf een digitale pasfoto maakt dan moet deze aan paspoort of id-kaart geldende normen voldoen.

Toegangspas//afhangen via het afhangbord

Met de KNLTB ledenpas kun je ook toegang krijgen tot het clubgebouw door de pas bij de deur van de hoofdingang door een magneethouder te halen. De deur wordt dan ontgrendeld.

Ook heb je de ledenpas nodig om een baan af te hangen via het afhangbord in de gang bij de hoofdingang of een digitaal gereserveerde baan via het afhangbord te bevestigen.