Ledenpas

Jouw ledenpas is een identiteitsbewijs. Op het pasje staan o.a. naam, bondsnummer, verenigingsnummer. Op het pasje staat geen adres, wel een pasfoto.

Bij inschrijving bij de club krijg je digitaal jouw ledenpas. Deze is ook zichtbaar wanneer je bent ingelogd op de KNLTB App.

Verplicht bij competitie en toernooien

Iedere competitiespeler moet zijn pasje bij zich hebben om zich te kunnen legitimeren, want tijdens de competitie moeten de namen met het bijbehorende bondsnummer (ieder lid heeft zijn eigen nummer) op de (digitale)wedstrijdformulieren worden ingevuld! De ledenpas geldt ook als toernooipas. Wanneer men ergens toernooien wil gaan spelen moet men zijn ledenpas laten zien bij de wedstrijdleiding. Dit om inschrijving voor twee toernooien tegelijkertijd te voorkomen.

Zorg er dus voor dat iemand een telefoon heeft om de digitale passen te kunnen laten zien, de competitiegenoten kunnen ook jouw ledenpas bekijken om bijvoorbeeld jouw bondsnummer te kunnen opzoeken

Pasfoto ledenpas

Oude pasfoto op je ledenpas vervangen? Het is mogelijk om de pasfoto op de ledenpas te vervangen. Een nieuwe pasfoto kan op ieder moment worden aangeleverd, deze wordt dan beoordeeld door de ledenadministrateur.
Indien je zelf een digitale pasfoto maakt dan moet deze aan paspoort of id-kaart geldende normen voldoen.