Tennisclinic sponsoren

TCO Sportlaan 5
20-9-2019 19:00 - 20-9-2019 22:00
Beste sponsoren en bestuursleden van Tennis Club Ommen,

Namens de sponsorcommissie van TCO nodig ik u (en een introducé) van harte uit voor een gezellige sponsorbijeenkomst op de club.

U kunt daar andere sponsoren leren kennen, deelnemen aan een leerzame tennisclinic, uw licht opsteken over een interessant zakelijk onderwerp, en/of gewoon een avondje genieten.

De avond heeft het volgende programma:

19:00 - 20:00 Tennisclinic door Sven Boers (aanmelden is gewenst, het aantal plaatsen is beperkt)
20:00 - 21:00 Presentatie "Klantgerichtheid in het digitale tijdperk" door Frans Heerink van Rightstyle
21:00 - 22:00 (of later) Borrel met lekkere hapjes

Doet u niet mee aan de clinic, dan kunt u 'instromen' om 20h. Maar eerder komen kijken is natuurlijk ook goed.

U kunt alvast doorgeven of we wel of niet op u kunnen rekenen. Tevens of u mee wilt doen aan de clinic, dan kunnen we daar rekening mee houden. Uiteraard krijgt u begin september nog een reminder per email. Aanmelden kan ook dan nog.

Kijk in de slider op onze home page welke andere sponsoren mogelijk ook aanwezig zijn.

We zien u graag op de 20e september!

Vriendelijk groetend,

Sponsorcommissie Tennis Club Ommen