De Kompanen Clubkampioenschappen 2022

TCO Sportlaan 5
3-9-2022 14:00 - 11-9-2022 23:00

Doe mee!

Van zaterdag 3 t/m zondag 11 september 2022 organiseren wij de TCO Clubkampioenschappen!

Schrijf je snel vóór je vakantie in, dan weet je zeker dat je op tijd bent met je aanmelding. De inschrijving sluit  woensdag 31 augustus. Inschrijfgeld €3 per onderdeel.

Dit toernooi is bedoeld voor alle leden ongeacht leeftijd of speelsterkte, ook zomerchallenge leden mogen meedoen, mooie kans om elkaar beter te leren kennen en samen te genieten van een mooie pot tennis. Je wordt ingedeeld op speelsterkte.

Schrijf je snel in en ga het duel aan met jouw clubgenoten want het belooft een topweek te worden. Eindelijk weer 9 dagen lang sfeer en sportiviteit op ons mooie tennispark in Ommen.

Inschrijven kan op meerdere manieren:

⦁    Via toernooi.nl of  door hier te klikken.
⦁    Door je in te schrijven op het inschrijfformulier die in de kantine hangt
⦁    Via mail naar: [email protected]

Bij aanmelding via mail doorgeven: naam, mailadres, telefoonnummer,  verhinderingen en aan welk(e) onderdelen je mee wilt doen.

Voor de winnaars staan er leuke prijzen klaar